dijous, 8 de novembre del 2012

Northwave celsius GTX

Arriba l'hivern i amb ell el fred i enguany m'he proposat gaudir d'un nivell de comfortabilitat un tant major en aquest sentit, es veu que l'edat avança i ens fa tornar més moñas... Tenen baix la meva opinió alguna cosa més que una bona apariència, son còmodes, brutalment adaptables i encara no he pogut comprovar el tema del Gore-Tex però ja veurem en creuar al primers bassiots en ple hivern... I l'aventatge més gran per a mi serà el fet que el meu punt feble es trobarà més protegit, el turmell...



2 comentaris:

  1. Si que tenen bona pinta...com tu dius fan falta provar es basiots de l'hivern.
    No hi ha res com fer feina a .....;-)
    Que les puguis aprofitar molt crack.

    ResponElimina
  2. Ei Gràcies crack, sa veritat és que les vaig trobar super còmodes, i en quant a temperatura ideals per aquest temps, ni em van provocar sudoració ni calor o sigui que genial. Tan sols una pega, l'adherència al terra en les condicions que hi havia, humitat, roques etc... no va ser massa bona, ja que la sola està configurada amb una superficie bastant plana, digue'm que li falten més "tacos" però en general me van anar prou bé.

    Gràcies per passar i comentar, sempre és un plaer!!!

    ResponElimina