dilluns, 12 d’agost del 2013

Quiromassagista a casa: Això sí que és una eina actitudinal!!!!!!!!!

Idò sí, na Cris ja és quiromassagista titulada! i amb el rodatge de pràctiques a punt de finalitzar, ja puc dir que és molt més efectiu que el compex el fet de tenir a algú que sap quin múscul tocar i com per tal de desfer una sobrecàrrega, tornar al múscul l'oxígen que precisa i en definitiva recompendre tot allò que físicament feim malbé amb la pràctica de l'esport diaria.  No hi ha eina actitudinal que s'hi pugui comparar!  I com a remat final ja disposam de dues camilles una fixe i una altre portàtil per tal d'assegurar l'assitència a qualsevol indret on s'hi pugui arribar a peu.  Això junt amb el recent estrenat títol de Tècnic en Herbodietètica, la fan una persona amb els coneixements ideals per tal d'assessorar en alimentació, i nutrició realcionada també amb l'alimentació "muscular".

Cal dir que només amb les pràctiques ja m'he adonat que té la paciència i bones mans per dur a terme una activitat tan delicada alhora que gratificant.Tensió a les cervicals, buidatge de cames carregades, estirament de cuadrat lumbars, etc...  un 10!!!!!!!

Espero que aquesta col.laboració mutua faci que les meves lessions acabin de desaparéixer i que aquesta nova etapa professional li porti tot allò que desitja per al seu desenvolupament com a persona/professional.

Enhorabona Fiera!!!!!!!!

3 comentaris:

  1. La veritat és que és un plaer tenir a prop a qualqú que m'ajuda tant a aconseguir els meus reptes: m'has animat, recolzat, donat temps, t'has deixat fer pràctiques en qualsevol moment...
    I com no hem d'oblidar mai: és un plaer fer allò que m'agrada i veure que puc ajudar els altres. Si, ja tenc dos titols, però el cami segueix i seguiré aprenent, estudiant i marcant-me nous objectius. El que no hem de perdre mai és la il.lusió i l'empenta, com tú bé dius: tot és qüestió d'actitud!!!
    Gràcies!!!

    ResponElimina
  2. Sovint me fas por, tant tu com la teva capacitat d'assolir fites!!!!!
    Serà un plaer seguir guadint de la teva evolució y anar-me deixant fer practiques!

    salut>!

    ResponElimina
  3. Enhorabona!!!!
    Amb l'actitud adient aonseguiràs el que vols!

    M'encanta el teu blog, has estat premiat. Només has de visitar el meu blog i veuràs quin és el teu premi...

    http://unavidasenzilla.blogspot.com.es/2013/09/premi-versatile-blogger.html

    ResponElimina