divendres, 31 d’octubre del 2014

Nous reptes... noves eines...

I és que les coses si no es planifiquen mínimament....  sobretot quan un es planteja fer coses per les que no està preparat, segurament per la majoria d'esportistes "sense handicaps" li contes el que vull fer i es foten a riure, perque en qualsevol dels seus entrenament fan més del que jo faré....  Però bé, jo tot feliç vaig i sense haver corregut mai (pràcticament...) m'apunto a sa DUAL TRAIL EXPERIENCIE. 


Per filosofia de la prova, ritme mínim estalbert com apunt de tall etc..., em dona la opció d'acabar fent-la caminant, però em motiva abastament per intentar córrer tot el que pugui. A més combina, trailrunning amb btt, a una illa preciosa com és Menorca.  Qué senzill va ser apuntar-s'hi... una sola conversa rollo ... i si ens apuntam?...  i llestos!!

Per això avui m'he pillat unes noves bambes de córrer ja que les Trabuco ja demanen la jubilació i les Salomon fa estona que remuguen.....   així doncs i després d'analitzar tota la informació sobre els meus turmells, l'objectiu, el terreny, la trepitjada, etc.... amb en Vicenç, les seves recomanacions passàven per provar unes Salomon Sense Mantra (que m'han agradat molt sobretot per la subjecció del turmell) o unes Salomon X-Scream (que no m'han convençut gaire sobretot per la sola, massa tipus asfalt...) que son unes mixtes "city-trail". Però la cabra tira al monte.... i un cop m'he provat les brooks he començat a dubtar del concepte city-trail... i llavors amb les La Sportiva "Bushido" ho he tengut més que clar... aquí vos deixo el link a un analisi de les sabates en qüestió. Unes fotos i a estrenar-les que és on realment es sabrà si he fet una bona elecció....




Fins aviat! I recordau, tot és qüestió d'actitud!!!!!!!!!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada