dissabte, 18 d’octubre del 2014

Sortida BTT: d'enduro per Sa Comuna de Bunyola

Quan fa tants d'anys que vas en bici i que et mous per l'Illa, és cada vegada més complicat descobrir o que et descobreixin tresques novesn i més per una banda com sa Comuna de Bunyola, hipertransitat, però està clar que si tens una actitud oberta a  deixar-te sorprendre... les sorpreses arriben.

Divendres, sona el messenger,... uuuueeep en Carlos (en Carlos de Menorca com el tenc al mòbil...) quant de temps, som veinats i com ell diu fa coio que no ens vegem més... i sobretot per compartir les aficions que tenim en comú.  tot d'una quedam d'acord per partir junts de cap a Bunyola, allà ens esperen en Pere, en Miquel i n'Alex (aquests dos darrers no els coneixia, però bons elements!!!). ens preparam i li embalam per amunt per pista fins arribar a ses barreres de fusta on ens desviam per fer el primer tram i voltar de cap a la recta que ens porta a Sa Caseta (ses taules) de xaxara tota sa pujada posant-nos al dia de les noves montures i els nous reptes que hem assolit o volem assolir en breu, i sense adonar-mos-en ja passam de llis de cap al "Bosque encantado" una baixada sempre divertida i que no coneixia amb aquest nom, amb la remontada posterior que ens durà de bell nou al merendero on feim una ràpida barrita/bocata i prenem un dels camins que hi baixen, el de dins sa volta per amunt un troç i giram a mà dreta per enfilar una de les pujades tècniques més entretengudes del dia, anam a bon ritme i sortejant com podem cada tram, un cop  a dalt tiram de cap a "sa Cabra" que pel nom no la coneixia i resulta ser sa baixada que feiem amb en Sastre entresetmana, però aquest cop en versió llarga ja que no acaba allà on sempre giràvem sinó més avall, una disfrutada general.

bueno disfrutada entre cometes.. ja que feia molt temps que no me fotia cap paparra i avui sembla que tocava, en un tram on anava al meu ritme sense pressions ni presses he fet un bon invertit lateral i m'he desgraciat es colze que horres d'ara sembla més bé un troç de carn de porc de la carnisseria. revisió de danys i a seguir sa baixada que això promet, cadadscú al seu rollo ja que n'hi havia que anàven amb rígides i es terreny aquí era endurero de collons. Un cop arribam a sa pista ens toca una altra remontada per anar a buscar de bell nou es merendero i d'allà prendre de cap es COCONS que ja estam fins els CO.....S  jajajaja

Així idò uns 24kms i uns +870m de desnivell positiu que per una Comuna ja están prou bé.  Molt bones sensacions i moltes rialles i bons records. I és que així dona gust gaudir de la muntanya!!

Vos deixo les  fotos així com les dades del GPS. El video es torbarà un dia o dos...

A disfrutar de la Muntanya!!!!!!!!!!!! Mos veim aviat!